خانما برا سزارین که نامه میدن از چند هفتگی میدن؟

۹ پاسخ

من ۳۶ هفته میخام برم سونوی آخر دیکه ایشالله نامه بیمارستانو بگیرم

من ۳۶ گرفتم

به من 36هفته داد برای 1بهمن

ب من ۳۸ داد

به منم نداده گفت ۳۸هفته بیا

دکتر به من گف ۳۷ هفته نامه تو میدم

آخه برای من نداده هنوز گفته برو دو هفته دیگه بیا ولی خودم میترسم کیسه اب پاره بشه چی

به من ۳۳ هفته داد برا ۱۸ بهمن

از ۳۷ هفتگی دیگه نامه میدن تاریخ تعیین میکنن

سوال های مرتبط

مامان لونا مامان لونا هفته چهلم بارداری
مامان علیسانم 💙 مامان علیسانم 💙 ۴ ماهگی
مامان متین🤸‍♂️ایلیا مامان متین🤸‍♂️ایلیا ۸ ماهگی
مامان آریا مامان آریا هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان آرتین مامان آرتین ۶ ماهگی
مامان مانلی مامان مانلی روزهای ابتدایی تولد
مامان رادمهر👼🏻🫀 مامان رادمهر👼🏻🫀 ۲ ماهگی
مامان کارن مامان کارن ۶ ماهگی