منم شبا خاب ندارم از فکز خیال گفت دکترم۳۹ هفته
وای منم همین مشکلو دارم از فکرش خابم نمییره گفت ۳۹هفته سزارین میکنم 🥲
منم ۳۹ هفته تاریخ سزارین بهم داده.نگران نباش حتما چیزی دونسته که گذاشته هفته ۳۹
من ۳۴ هفته گرفتم
بستگی به دکترت داره
فکر میکنم بستگی به شرایط داره من احتمال زودرس دارم دکترم نامه داره هر وقت اورژانسی شد ولی باید ۳۷ و رد کنم تا خودش بیاد اگر قبلش بشه دکتر شیفت😢دعا کنین بمونه سروقتش
الان باید گرفته باشی
من فردا سزارین میشم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.