از هفته چند نامه سزارین میدن؟

۷ پاسخ

منم شبا خاب ندارم از فکز خیال گفت دکترم۳۹ هفته

وای منم همین مشکلو دارم از فکرش خابم نمییره گفت ۳۹هفته سزارین میکنم 🥲

منم ۳۹ هفته تاریخ سزارین بهم داده.نگران نباش حتما چیزی دونسته که گذاشته هفته ۳۹

من ۳۴ هفته گرفتم
بستگی به دکترت داره

فکر میکنم بستگی به شرایط داره من احتمال زودرس دارم دکترم نامه داره هر وقت اورژانسی شد ولی باید ۳۷ و رد کنم تا خودش بیاد اگر قبلش بشه دکتر شیفت😢دعا کنین بمونه سروقتش

الان باید گرفته باشی

من فردا سزارین میشم

سوال های مرتبط

مامان آرتین مامان آرتین ۶ ماهگی
مامان رادمهر👼🏻🫀 مامان رادمهر👼🏻🫀 ۲ ماهگی
مامان علیسانم 💙 مامان علیسانم 💙 ۴ ماهگی
مامان سورنا مامان سورنا ۸ ماهگی
مامان جوجه کوچولو🐣 مامان جوجه کوچولو🐣 ۱ ماهگی
مامان متین🤸‍♂️ایلیا مامان متین🤸‍♂️ایلیا ۸ ماهگی
مامان شاهان💙👶🏻 مامان شاهان💙👶🏻 روزهای ابتدایی تولد