چند هفته نامه سزارین میدن برا بستری

۱۱ پاسخ

۳۶هفته به بعد

37هف ب بد

منو امروز داد پولشو بریزم دیگه خودش گفت کاراشو می‌کنه دکتر بی هوشی هم رفتم نامه داد فقط مونده پول دکترو بدم

به من نامه داده برای 38هفته 1روز
انشالله یکشنبه عملمه

۳۵ ۳۶ هفته میدن برا منم پریروز داد

به من ۳۸ هفته و ۵ روز نامه داد سزارین دومم

من 36هفته

من ۳۴ هفته نامه داد بهم

دکترم امروز ب من داد ۳۸هفته ۶روز سزارین میشم واسه ۹فروردین

بمن امروز داد واسه دو هفته دیگه

36هفته اگه بچه بریچ باشه

سوال های مرتبط

مامان علیسانم 💙 مامان علیسانم 💙 ۴ ماهگی
مامان متین🤸‍♂️ایلیا مامان متین🤸‍♂️ایلیا ۸ ماهگی
مامان محمد طاها مامان محمد طاها روزهای ابتدایی تولد
مامان سورنا مامان سورنا ۸ ماهگی