مامانا چند هفته ببعد برا سزارین نامه میدن

۳ پاسخ

بستگی داره اختیاری از ۳۲هفته ب بعدم میدن

آهان نامه؟؟ ۳۶ به بعد میدن

دکتر من گفت باید ۳۸ هفته کامل باشه ، مثلا ۳۸ هفته و سه روز

سوال های مرتبط

مامان متین🤸‍♂️ایلیا مامان متین🤸‍♂️ایلیا ۸ ماهگی
مامان علیسانم 💙 مامان علیسانم 💙 ۴ ماهگی
مامان نيهان 💕 مامان نيهان 💕 ۱ ماهگی
مامان یارا جونم👶🏻 مامان یارا جونم👶🏻 هفته سی‌وششم بارداری
مامان سورنا مامان سورنا ۸ ماهگی
مامان ایهان وشاهان مامان ایهان وشاهان ۶ ماهگی