مامانا چند هفته نامه سزارين ميدن ؟

۶ پاسخ

وای آدم وقتی نامه رو میگیره خیالش راحت میشه منم دوست دارم زود تموم بشه

من امروز دکتر بهم نامه سزارین داد

دکتر من می‌گفت ۳۴ هفته بیا درباره نوع زایمان صحبت کنیم آخه بچم بریچه. نمیدونم نامه هم بده یا نه

۳۶ هفته گرفتم من

من دکترم دیروز گفت دو هفته دیگه بیا نامه بگیر

من دیروز دکتر بودم بهم یه نامه داد گفت اگه درد داشتی با این برو بیمارستان، گفت نامه اصلی هم ۳۶ هفته و چندروز بیا بگیر

سوال های مرتبط

مامان متین🤸‍♂️ایلیا مامان متین🤸‍♂️ایلیا ۸ ماهگی
مامان محمد طاها مامان محمد طاها روزهای ابتدایی تولد
مامان یارا جونم👶🏻 مامان یارا جونم👶🏻 هفته سی‌وششم بارداری
مامان علیسانم 💙 مامان علیسانم 💙 ۴ ماهگی
مامان سورنا مامان سورنا ۸ ماهگی
مامان ایهان وشاهان مامان ایهان وشاهان ۶ ماهگی
مامان آرتین مامان آرتین ۶ ماهگی
مامان جوجه کوچولو🐣 مامان جوجه کوچولو🐣 ۱ ماهگی