وای آدم وقتی نامه رو میگیره خیالش راحت میشه منم دوست دارم زود تموم بشه
من امروز دکتر بهم نامه سزارین داد
دکتر من میگفت ۳۴ هفته بیا درباره نوع زایمان صحبت کنیم آخه بچم بریچه. نمیدونم نامه هم بده یا نه
۳۶ هفته گرفتم من
من دکترم دیروز گفت دو هفته دیگه بیا نامه بگیر
من دیروز دکتر بودم بهم یه نامه داد گفت اگه درد داشتی با این برو بیمارستان، گفت نامه اصلی هم ۳۶ هفته و چندروز بیا بگیر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.