۶ پاسخ

برای من قبول نکردگفت بچه اولت طبیعی آوردی نمیشه

سلام مامانی
سیسمونی میفروشم‌با قیمت فوق العاده
تب سنج -شیر دوش -شیشه شیر -لباس و… هر چی بگی تو کانالم هست
حتی اگ نخریدی یه سر به کانالم بزن پشیمون نمیشی
کانال روبیکام
Sismoonyy

۳۸ هفته میدن اکثرا

فک میکنم معمولا 38 هفته و چند روز نوبت میدن منم سزارین اجباری ام

برا ابجیم 37هفته دکترش نامه داد برا 38هفته چهار روز

بستگی به علت اجباری بودنش داره

سوال های مرتبط

مامان متین🤸‍♂️ایلیا مامان متین🤸‍♂️ایلیا ۸ ماهگی
مامان محمد طاها مامان محمد طاها روزهای ابتدایی تولد
مامان علیسانم 💙 مامان علیسانم 💙 ۴ ماهگی
مامان نيهان 💕 مامان نيهان 💕 ۱ ماهگی