زایمان طبیعی داشتی از کاپ میترسی خواهر؟😂😂
چیز خاصی نیست یکم قلق داره دستت میاد
بنظرم خیلی خوبه ولی یکمم دردسر داره
برای کسی که زایمان داشته سایز دو بهتره معمولا
عالیه من استفاده میکنم و زمان پریودی اصلا یادم میره که پریودم
عالیه بی شک بهترینه
سایز ۲بابد بخری
نه من حس بدی نمیگیرم چون بدن خودمه
هرچی باشه از نوار بهتره
جای گذاریش اوایل سخته برات ولی بعد عادت میکنی یاد میگیری
تو تجربه هام بخون گذاستم
من خریدم خوشم نیومد ولی بیشتریا پرسیدم راضی بودن.من از گذاشتن برداشتنش خوشم نیومد .حس خوبی نداشتم.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.