۴ پاسخ

زایمان طبیعی داشتی از کاپ میترسی خواهر؟😂😂
چیز خاصی نیست یکم قلق داره دستت میاد
بنظرم خیلی خوبه ولی یکمم دردسر داره
برای کسی که زایمان داشته سایز دو بهتره معمولا

عالیه من استفاده میکنم و زمان پریودی اصلا یادم می‌ره که پریودم

عالیه بی شک بهترینه
سایز ۲بابد بخری
نه من حس بدی نمیگیرم چون بدن خودمه
هرچی باشه از نوار بهتره
جای گذاریش اوایل سخته برات ولی بعد عادت میکنی یاد میگیری
تو تجربه هام بخون گذاستم

من خریدم خوشم نیومد ولی بیشتریا پرسیدم راضی بودن.من از گذاشتن برداشتنش خوشم نیومد .حس خوبی نداشتم.

سوال های مرتبط

مامان تیام🦁 مامان تیام🦁 ۱۱ ماهگی
شیرخشک
تجربه استفاده از کاپ قاعدگی
من دیروز کاپ خریدم هنوز تو استفاده ازش مهارت کامل پیدا نکردم😁تا اینجای کار گذاشتنش سخته دفعه اول در آوردنش خیییلی اذیتم کرد .یکی از دوستان گفت باید انگشت بندازی کنارش راحت تر در میاد که جواب بود.بدین صورت که اون بیلبیلک رو با انگشت شصت و وسط بگیرین با انگشت اشاره کنار کاپ رو فشار بدین و کم کم درش بیارین.یه ذره سخته ولی میشه کنار اومد باهاش
من چون خونریزیم زیاده و کاپ از ساعت یک تا هشت مونده بود و کامل پر شده بود خیلی کم نشتی داشتم که چون نوار گذاشته بودم مشکلی نبود...بعد زایمانم هروقت پریود میشدم از شدت خونریزیم روزی دو سه بار لباسام کثیف میشد خصوصا صبح ها که از خواب بیدار میشدم.با این کاپ دیگه استرس اون موضوع رو ندارم و خب به همه ی سختی های گذاشتن و برداشتنش می ارزه.
فقط نگرانم این گذاشتن و برداشتن ها باعث کش اومدن واژن و به قول معروف گشاد شدن نمیشه؟؟؟
شیر خشک نوزاد فرزند پروری واکسن نوزاد شیر خشک نوزاد فرزند پروری واکسن مادر