۸ پاسخ

جالبه هرکی کاپ نذاشته اصلاااا نمیتونه قبولش کنه
هرکی هم گذاشته برای همیشه مشتریش میشه

من ۴ سال کاپ استفاده کردم قبل از زایمانم و قطعااااا کاپ

من کاپ استفاده می‌کنم خیلی‌ راضیم

چه جالب نشنیده بودم تاحالا🤔

کاپ بهتره خیلی عالیه

وا چطوری میشه اصلن استفاده کرد نوار بهتره

من قبل از حاملگىم نزديك ٥ سال كاپ استفاده ميكردم عالي بود عالي بعد از زايمان يكبار گذاشتم دردم گرفت دوباره بايد تكرار كنم ولي كاپ عاليه

۱۰۰درصد کاپ

سوال های مرتبط

مامان آریــا🪽🩵 مامان آریــا🪽🩵 ۹ ماهگی
تجربه‌ی من از کاپ قاعدگی
چند تاپیک قبلی کاپ قاعدگی سفارش دادم گفتید از تجربت بنویس 👇🏻

راستش هر کسی که از کاپ استفاده کرده یه جمله‌ی مشترک داره:
زندگی‌مون به دو بخش تقسیم شد:
قبل از کاپ و بعد از کاپ

بیشتر کسایی که هنوز امتحان نکردن، فکر می‌کنن چندش‌آوره، دردسره یا باعث عفونت می‌شه و تنها کسایی که ازش ناراضی هستند و حس بد دارن بهش و ازش بد میگن کسایی هستند که اصلا از کاپ استفاده نکردن😂

چند روز قبل از پریودی کاپم رو ضدعفونی کردم، چند بار تمرینی گذاشتم و درآوردم تا قلقش دستم بیاد. وقتی پریودم شروع شد، خیلی راحت جاگذاریش کردم و هر چی ترس از نشت داشتم بی‌خود بود؛ بدون هیچ حس ناراحتی یا درد.
برای احتیاط، روز اول یه نوار هم گذاشتم و رفتم بازار. وقتی برگشتم دیدم نه نشت داشته، نه حتی نصفش پر شده!

یاد روزایی افتادم که نوار تا چند ساعت می‌موند و شکلش تغییر می‌کرد، پس می‌داد، و باعث خارش و ناراحتی می‌شد. بعد از زایمانم که حدود ۵۰ روز خونریزی داشتم، حسابی از نوار زده شدم؛ نمی‌تونستم تحملش کنم.
ماه پیش بالاخره تصمیم گرفتم کاپ رو سفارش بدم، چون از استرسِ پس دادن، رطوبت، بوی بد و دورریختن نوارها خسته شده بودم.

حالا حس تمیزی، خشکی و آزادی دارم انگار نه انگار پریودم
نه حس رطوبت،نه بو ،نه استرس نشت.

اگر درست جاگذاری بشه و سایز درست انتخاب کنید واقعاً اصلاً حسش نمی‌کنی. میشه باهاش بیرون رفت، خرید کرد، خوابید و زندگی کرد بدون اینکه مدام نگران نوار یا لکه باشی.

برای من واقعاً یکی از بهترین خریدهای عمرم بود.

*کاپ قاعدگی اگه درست استفاده بشه نه عفونت میاره، نه درد، نه کثیف‌کاری. فقط اولش کمی تمرین لازم داره. مثل هر چیز جدیدی، بعد از یکی دو بار، کاملاً عادی می‌شه.
مامان تیام🦁 مامان تیام🦁 ۱۱ ماهگی
شیرخشک
تجربه استفاده از کاپ قاعدگی
من دیروز کاپ خریدم هنوز تو استفاده ازش مهارت کامل پیدا نکردم😁تا اینجای کار گذاشتنش سخته دفعه اول در آوردنش خیییلی اذیتم کرد .یکی از دوستان گفت باید انگشت بندازی کنارش راحت تر در میاد که جواب بود.بدین صورت که اون بیلبیلک رو با انگشت شصت و وسط بگیرین با انگشت اشاره کنار کاپ رو فشار بدین و کم کم درش بیارین.یه ذره سخته ولی میشه کنار اومد باهاش
من چون خونریزیم زیاده و کاپ از ساعت یک تا هشت مونده بود و کامل پر شده بود خیلی کم نشتی داشتم که چون نوار گذاشته بودم مشکلی نبود...بعد زایمانم هروقت پریود میشدم از شدت خونریزیم روزی دو سه بار لباسام کثیف میشد خصوصا صبح ها که از خواب بیدار میشدم.با این کاپ دیگه استرس اون موضوع رو ندارم و خب به همه ی سختی های گذاشتن و برداشتنش می ارزه.
فقط نگرانم این گذاشتن و برداشتن ها باعث کش اومدن واژن و به قول معروف گشاد شدن نمیشه؟؟؟
شیر خشک نوزاد فرزند پروری واکسن نوزاد شیر خشک نوزاد فرزند پروری واکسن مادر