حالا چطوری سایزشو باید بفهمیم؟
عزیزم چطور باید بدونیم سایز مناسب ما چی هست؟
کلا چند تا سایز داره؟
چه خوب حتما بايد بخرم
داروخانه گير نمياد
منم میخوام بخرم چندوقته
ولی حقیقتش میترسم
نمیدونم توام همینجوری هستی یا نه
ولی من دوسه روز اول پریودی واژنم خیلی درد میگیره..باخودم میگم تو این حال بخوام چیزی هم جا بزنم بره داخل 😑🤦🏻♀️
منم سفارش دادم
کامل باید داخل قراربگیره؟؟؟نره بالا
عزیزم نحوه در اوردنش روهم بگو لطفا
عزیزم موقعی که درمیاری و دوباره میزاری خون نمیاد و کثیف کاری نمیشه؟
چه خوب چند خریدی من دوست دارم بخرم
من میترسم یا بره تو گیر کنه در نیاد. یا دردم بگیرع اذیت بشم میترسم
بعد اون خون قاعدگی کجا جمع میشه؟؟چیجور میاد بیرون؟؟اولین باره اینو دیدم
من آیودی دارم برام مناسب ؟
من میترسم گیر کنه وگرنه سیلیکونی اصلا چندش نیست سریع تمیز میشه
مثلا اذیت نمیشی موقع نشستن یا خون برنمیگرده از داخلش ً؟
من کاپ استفاده میکردم قبل بارداری الان یک سال و خوردی استفاده نکردم میتونم دوباره. از اول از همون استفاده کنم یا باید یکی دیگه بخرم؟ من مدیوم استفاده میکردم
من خ دوست دارم بگیرم
میترسم یائسه شم پولم هدر بره
از عوارض اقتصادی و محتاط بودن
تامپون استفاده کردم بد نبود
من قشم زندگی میکنم انقدر گرمه الانم پریودم بیرون میرم خیلی اذیتم اما میترسم بد جا بزنم بلد نیستم بعدم میترسم گیر کنه بره داخل نیاد پایین
چه خوب و عالی
خداروشکر که راضی هستی
خداروشکر که راحت شدی
دیگه خرج نواربهداشتیم نداری
چجوری داخل میره
بعد اینو داخل میزاری😐😐
نره ی وقت در نیاد
مامان اریا لطفا بیایین توضیح بدین دیگه
عزیزماز کجا بدونیم کدوم سایز مناسبمون هست؟
من چندشم نمیشه میترسم بره داخل گیر کنه یجورایی بهش فوبیا دارم
وای برامن افتاد توچاه اینترنتام قطعه نشد سفارش بدم یماع بدون کاپ مردممم با نوار😩😩از کدوم سایت گرفتیی
چجوری باید درش بیاری وقتی درمیاری نمیریزه وقتی میزاری توو دردی نداره سوقت گیر نکنه
کاپ عالیه عالی
من از اینکه باید تمیزش کنم اذیت میشم تو اذیت نمیشدی؟ هر چند وقت یکبار عوض میکنی؟
عالیه منم سالهاست استفاده می کنم
ممنون از توضیحات مفیدتون🌸
اییی
روزی چند بار عوضشمیکنی
این چیه چجوری استفاده ش میکنن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.