تجربه‌ی من از کاپ قاعدگی
چند تاپیک قبلی کاپ قاعدگی سفارش دادم گفتید از تجربت بنویس 👇🏻

راستش هر کسی که از کاپ استفاده کرده یه جمله‌ی مشترک داره:
زندگی‌مون به دو بخش تقسیم شد:
قبل از کاپ و بعد از کاپ

بیشتر کسایی که هنوز امتحان نکردن، فکر می‌کنن چندش‌آوره، دردسره یا باعث عفونت می‌شه و تنها کسایی که ازش ناراضی هستند و حس بد دارن بهش و ازش بد میگن کسایی هستند که اصلا از کاپ استفاده نکردن😂

چند روز قبل از پریودی کاپم رو ضدعفونی کردم، چند بار تمرینی گذاشتم و درآوردم تا قلقش دستم بیاد. وقتی پریودم شروع شد، خیلی راحت جاگذاریش کردم و هر چی ترس از نشت داشتم بی‌خود بود؛ بدون هیچ حس ناراحتی یا درد.
برای احتیاط، روز اول یه نوار هم گذاشتم و رفتم بازار. وقتی برگشتم دیدم نه نشت داشته، نه حتی نصفش پر شده!

یاد روزایی افتادم که نوار تا چند ساعت می‌موند و شکلش تغییر می‌کرد، پس می‌داد، و باعث خارش و ناراحتی می‌شد. بعد از زایمانم که حدود ۵۰ روز خونریزی داشتم، حسابی از نوار زده شدم؛ نمی‌تونستم تحملش کنم.
ماه پیش بالاخره تصمیم گرفتم کاپ رو سفارش بدم، چون از استرسِ پس دادن، رطوبت، بوی بد و دورریختن نوارها خسته شده بودم.

حالا حس تمیزی، خشکی و آزادی دارم انگار نه انگار پریودم
نه حس رطوبت،نه بو ،نه استرس نشت.

اگر درست جاگذاری بشه و سایز درست انتخاب کنید واقعاً اصلاً حسش نمی‌کنی. میشه باهاش بیرون رفت، خرید کرد، خوابید و زندگی کرد بدون اینکه مدام نگران نوار یا لکه باشی.

برای من واقعاً یکی از بهترین خریدهای عمرم بود.

*کاپ قاعدگی اگه درست استفاده بشه نه عفونت میاره، نه درد، نه کثیف‌کاری. فقط اولش کمی تمرین لازم داره. مثل هر چیز جدیدی، بعد از یکی دو بار، کاملاً عادی می‌شه.

تصویر
۲۹ پاسخ

حالا چطوری سایزشو باید بفهمیم؟

عزیزم چطور باید بدونیم سایز مناسب ما چی هست؟
کلا چند تا سایز داره؟

چه خوب حتما بايد بخرم
داروخانه گير نمياد

منم میخوام بخرم چندوقته
ولی حقیقتش میترسم
نمیدونم توام همینجوری هستی یا نه
ولی من دوسه روز اول پریودی واژنم خیلی درد میگیره..باخودم میگم تو این حال بخوام چیزی هم جا بزنم بره داخل 😑🤦🏻‍♀️

منم سفارش دادم
کامل باید داخل قراربگیره؟؟؟نره بالا

عزیزم نحوه در اوردنش روهم بگو لطفا

عزیزم موقعی که درمیاری و دوباره میزاری خون نمیاد و کثیف کاری نمیشه؟

چه خوب چند خریدی من دوست دارم بخرم

من میترسم یا بره تو گیر کنه در نیاد. یا دردم بگیرع اذیت بشم میترسم

بعد اون خون قاعدگی کجا جمع میشه؟؟چیجور میاد بیرون؟؟اولین باره اینو دیدم

من آیودی دارم برام مناسب ؟

من میترسم گیر کنه وگرنه سیلیکونی اصلا چندش نیست سریع تمیز میشه
مثلا اذیت نمیشی موقع نشستن یا خون برنمی‌گرده از داخلش ً؟

من کاپ استفاده میکردم قبل بارداری الان یک سال و خوردی استفاده نکردم میتونم دوباره. از اول از همون استفاده کنم یا باید یکی دیگه بخرم؟ من مدیوم استفاده میکردم

من خ دوست دارم بگیرم
میترسم یائسه شم پولم هدر بره
از عوارض اقتصادی و محتاط بودن
تامپون استفاده کردم بد نبود

من قشم زندگی میکنم انقدر گرمه الانم پریودم بیرون میرم خیلی اذیتم اما میترسم بد جا بزنم بلد نیستم بعدم میترسم گیر کنه بره داخل نیاد پایین

چه خوب و عالی
خداروشکر که راضی هستی
خداروشکر که راحت شدی
دیگه خرج نواربهداشتیم نداری

چجوری داخل میره

بعد اینو داخل میزاری😐😐
نره ی وقت در نیاد

مامان اریا لطفا بیایین توضیح بدین دیگه

عزیزم‌از کجا بدونیم کدوم سایز مناسبمون هست؟

من چندشم نمیشه میترسم بره داخل گیر کنه یجورایی بهش فوبیا دارم

وای برامن افتاد تو‌چاه اینترنتام قطعه نشد سفارش بدم یماع بدون کاپ مردممم با نوار😩😩از کدوم سایت گرفتیی

چجوری باید درش بیاری وقتی درمیاری نمیریزه وقتی میزاری توو دردی نداره سوقت گیر نکنه

کاپ عالیه عالی

من از اینکه باید تمیزش کنم اذیت میشم تو اذیت نمیشدی؟ هر چند وقت یکبار عوض میکنی؟

عالیه منم سالهاست استفاده می کنم

ممنون از توضیحات مفیدتون🌸

اییی

روزی چند بار عوضش‌میکنی

این چیه چجوری استفاده ش میکنن

سوال های مرتبط

مامان فَرحـღان👼🏼💙 مامان فَرحـღان👼🏼💙 ۱۰ ماهگی
خب خب اومدم تجربه امو در مورد کاپ قاعدگی بگم😍❤️🥰
روز اول یه کم قلقلش دستم نبود موقع گذاشتن یه کم طول میکشید ولی دیگه دستم راه افتاد برای ۳روز اول باید هر ۴ساعت تخلیه و تمیز کنم چون شدت خونریزی زیاده از روز ۴ام ب بعد هر ۸ساعت خلاصه بخوام بگم
بهترررررررررررین خرید رو برای خودم کردم بهترین عیدی رو ب خودم دادم ببین راحت شدما از شر نوار قلمبه و بد بو بین پاهام از اینکه نوارم از پشت پیدا نشه یا نم پس نده ب شرتم از اینکه شب فقط ب پهلو بخوابم دیگ هیچ محدودیتی ندارم اصلا نشت نمیکنه دیشب با اینکه شب دوم پریودی بود یه خواب راحت کردم صبح بیدار شدم اصلا یادم نبود پریودم سریع از جا بلند شدم مگران این نبودم الان خون بریزه همه جا اصلا تو بدن حس نمیشه تعویضش دردناک نیس
خلاصه خیلی پیشنهاد میکنم بخرید و خودتونو راحت کنید الان ب راحتی تو دوره عیدی از خونه میرم بیرون بدون اینکه نگران باشم یهو لباس عیدم خراب و کثیف بسه ب راحتی میشینم و بلند میشم نگران نیستم نوارم کج بشه ب راحتی رو موتور میشینم
من سایز ۲رو گرفتم و عالیه برام برند لیوا فارما
اینم تجربه من برای کاپ قاعدگی ❤️🌹🥰
پریود بی درد سر عین روز های قبل
قاعدگی پریود بارداری شیردهی پوشک نوار بهداشتی