دقیقاااا پسر منم با قاشق اصلا دهنشو باز نمیکنه ولی با دست خوب میخوره🫤😂
دقیقاً دختر منم با قاشق دوست نداره با دست دوست داره ولی سوپ رو دیگه نمیشه با دست داد😂😂
دختره منم بهتر میخوره ولی اخه سوپ چجوری با دست بدیم بعد من نگران اینم بد غذا بشن چجوری اخه تا اخر با دست؟
آفرین میگن انقد خوبه با دست غذا بخوری حتی آدم بزرگا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.