سلام ماگرونی خوبه برای زیمان کرده الان بچم دوماهش چند روز خوبه ماگرونی بخورم
خدا ب داد این مردم برسه بخدا ب هیچی نمیرسیم با 1 بچه 3 ماهه تازه شیر خودمو میدم خداروشکر
1 میلیارد هم بدن کمه فقط ب خودشون فکر میکنن نمیدونن اون دنیایی هم هست
به منم تعلق میگره
هیچی ب نامت نباشه بهت وام ودیعه مسکن میدن
اجاره نامه داشته باشی بهت وام میدن
مگه این همون وام ودیعه مسکن نیست که پارسال براساس کلانشهر ،شهرستان و روستا تنظیم شده بود یا با اون فرق میکنه؟
۴۰۰تومن که برای رهن خونه هم نمیشه چه برسه خریدیاساخت مغزشون مشکل داره بااین تورم
واس اونایی که اصلا خونه ندارن.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.