۴ پاسخ

خودتو بزن به بیخیالی منم تنبلی داشتم این ماه امپول زده بودم میگفتم عمرا نمیشه اصلا باورم نمیشد میگفتم با ۲بار رابطه نمیشه ولی شد

منم با دوروز تاخیر بی بیم منفی شد
در حالی که اصلا سابقه نداشته حتی ی روز تاخیر داشته باشم
نا امید نباش حتی خود دکتر یا داردخونه میگه که بی بی چک معتبر ۶یا۷ روز تاخیر نشون میده
من فردا میخوام برم آزمایش با اینکه بی بی منفی بود تا از این بلاتکلیفی در بیام
برات دعا میکنم به زودی خبر بارداریتو بدی عزیزم 🫂❤️

سابقه داشته دیرپروییدشید؟گاهی امکان داره دیرترنشون بده ناراحت نباش هرچی قسمت باشه

ناامید نباش من تو اوج ناامیدی بودم که دیدم ۱۰روز تاخیری دارم بازم مگفتم مثل دفعه های قبل پریود میشم دیدم که مثبت شد هیچ کار خدا بی حکمت نیست

سوال های مرتبط

مریم مریم قصد بارداری
مامان نی نی کوشولو🍼👶🏻😇 مامان نی نی کوشولو🍼👶🏻😇 هفته هجدهم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته ششم بارداری
مامان یاسی 👩🏻🎀 مامان یاسی 👩🏻🎀 قصد بارداری
مامان نی نی👼 مامان نی نی👼 قصد بارداری
هدیه امام رضا هدیه امام رضا قصد بارداری