من که تا الان چند بار خوردم
عزیزم پیتزا ک خیلی مقویه کلا همه چی بخور تا کی میخای رژیم بگیری بچه باید به همه چی عادت کنه الان نخوری دو روز دیگ بخوری همین آشه و همین کاسه چ بهتر ک کلا رژیم نگیری
بخاطر ادویش احتمال داره رفلاکس کنه
زیاد نخور ولی از همه چی بخور
فک نکنم ضرری داشته باشه بخور نوش جان
آره بابا اینقدر حساس نباشید،پیتزا خیلی مقویه،شیرتونم چرب میشه،چیزای نفاخ نخورید
آره اتفاقا به خاطر پنیر پیتزایی ک داره خیلی خیلی شیرو زیاد میکنه
من که خوردم
یکبار ک هیچی نمیشه
برا منم سواله اما بنظرم ن🤣اخه پیتزا ترکیباتش زیاد دوتاش نفخ دار از اب در میاد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.