نترس عزیزم اونا امشب ک نمیزنن احتمالا فردا عصر یه پاد..ان بکوبن تمام
والا طرف ما ارومه ولی من امشب بی خوابی عجیب زده به سرم خوابم نمیبره 8
من یکی دیگ خستم واقعا مهم نیست اومدم اتاق بچه هام پیششون میخوابم اونم ضمن اینکه نترسن اگر چیزی شد
مگه از ترس خوابم میاد ما که هیچ شبی نخوابیدم هرروز اینجا میزنن
من نزدیک مهرابادم از صدای هواپیما مگه میشه خوابید ،مهر آباد و خالی کردن فک کنم
من نه
بله میخوابیم چرا نخوابیم؟ هر چی بخواد بشه میشه استرسی نداریم
نه....
وای منم دارم سکته میکنم بازم آواره میریم خدایا به دادمون برس
من چون تا حالا تو هیچکدوم از جنگ ها نبودم ترسی تو وجودم نیست میخوابم
بيداررر و در معرض سكته واقعي
پاسخ درخور خواهد بود ولي نه امشب
میخوابیم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.