خانوما زلزله رو فهمیدین#پوشک#فرزند#پوشک

۱۰ پاسخ

اره اینجا از غروب دوبار اومده
یه طوفانی بود نگم برات
برق ها رفت
اخرالزمان شدیه لحظه

نه من نفهمیدم🤣🤣

ولی شوهرم فهمید

خدا میدونه چیکار کردن باز شاید زلزله نبوده

وحشتناک بود

اره عزیزم من قشنگ لرزیدم فکرکردم توهم‌زدم 😂

ما پردیسیم خیلی خیلی وحشتناک بود تا مرز سکته رفتم

اره من حس کردم خیلی ترسیدم

آره ما کرجیم فهمیدیم

کجای تهرانی

من یه لحظه حس کردم ولی گفتم جنی شدم

سوال های مرتبط

مامان پسری مامان پسری ۲ سالگی
مامان پسری مامان پسری ۲ سالگی