۱۷ پاسخ

من این ماه کلا ناامیدم بلاتکلیفم

من سع روزع فعلا

من ۱۸ سیکلم ۵۰ روزپیشم کورتاز شدم سقط کردم

منکه از ۲۵ اردیبهشت پریود شدم‌۳۰اردیبهشت تموم شد از ۴ خرداد یک‌ روز درمیون اقدام میکنیم ۶ روز دیگه موعدمه دیشب بی بی زدم منفی بود🥲خداکنه پریودم نشم

من 🖐🏻 سه روز تموم شدم دوبار اقدام کردم انشاالله دوتامونم نتیجه بگیریم 🤲🏻😍

من روز ۵سیکلم😂😐

منم تازه خوب شدم عزیزم مثل تو میخام اقدام کنم😝

ایشالا همتون دو سه هفته دیگه بی بی چک مثبتتونو بزارین😍😍

روز دوم پری🤚🥲 پر قدرت میریم جلو دیگ 😂😂

امروز روز ۷ ام سیکلمه دیگه 🥲ماه بعد همین روز ببینیم کجاییم

من دیروز تموم شد 🥲♥️

من روز ۱۲ سیکلمه

من ک‌ سه تا قرص دوفامد دیگ مونده بخورم بعد قطع کنم پریود بشم برم عمل پولیپ رحمی دارم

من منتظرم که بیاد

من تا خونه عوض نکنم باردار نمیشم🥲

انشالله مامان بشی عزیزم

من ک تازه شدم 😂

سوال های مرتبط