هنوز ۲۲ سالته سنی نداری که
من جای تو باشم تا ۲۵ فقط عشق و حال کن بیخیال بچه شو
پس انداز کن و بخودت بچسب
ایشالا ماه بعد غصه نخور عزیزم ی حکمتی هست دیگ ❤️
خب عزیزم شما باید بی بی چک بزنی بعد مثبت شد برین ازمایش ،اینطور بیشتر تو ذوقت میخوره
ایشاالله ماه بعد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.