و بازم منفی 💔🥺 نمیدونم این همه تاخیر برا چیه

تصویر
۴ پاسخ

هنوز ۲۲ سالته سنی نداری که
من جای تو باشم تا ۲۵ فقط عشق و حال کن بیخیال بچه شو
پس انداز کن و بخودت بچسب

ایشالا ماه بعد غصه نخور عزیزم ی حکمتی هست دیگ ❤️

خب عزیزم شما باید بی بی چک بزنی بعد مثبت شد برین ازمایش ،اینطور بیشتر تو ذوقت میخوره

ایشاالله ماه بعد

سوال های مرتبط

مامان فندوق🧸🫀 مامان فندوق🧸🫀 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان اینده 🫂 مامان اینده 🫂 قصد بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته دهم بارداری
جوجو سعید😍 جوجو سعید😍 قصد بارداری
مامان دریا مامان دریا هفته پانزدهم بارداری
فاطمه فاطمه قصد بارداری