منفی بود 😭🥺💔
با این همه علایم و تاخیر

تصویر
۱۲ پاسخ

لعنت به آزمایش منفی بی بی چک منفی همه مون خسته شدیم با کلی امید نامید میشم

عزیز از من ۷ بود بتام سه تا تست مثبت داشتم بعد گفت آزمایشت منفیه ممکنه حامله باشم؟؟

چقد بدم میاد از این صحنه😑

خانمی در کنار داروهات شب ب شب زیر شکمتو با روغن سیاه دونه ماساژ بده یکی دو قطه ام بریز تو نافت . عسل و سیاهدونه ام قاطی کن صبح ب صبح ناشتا ی قاشق بخور خیلیییی تاثیر داره . سردیجات و لبنیات هم حذف کن فست فود و نوشابه قند هم بذار کنار

چند روز تاخیری

ایشالا دفعه بعدی عزیزم 💕

قبلش بی بی چک میزدی

مگ بی بی نزدی خو دختر

منم امروز با 20روز تاخیر 1.23 بود😭😭😭😭😭

ان شالله به زودی مثبت میشی گلم

شاید تنبلی داری حتما دکتر برو منم 15 روز تاخیر بودم با علائم بعد که رفتم دکتر تنبلی داشتم

🥲🥲عب نداره

سوال های مرتبط

مامان فندوق🧸🫀 مامان فندوق🧸🫀 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان نفس مامان نفس هفته سیزدهم بارداری
مامان سامیار مامان سامیار ۲ ماهگی