لعنت به آزمایش منفی بی بی چک منفی همه مون خسته شدیم با کلی امید نامید میشم
عزیز از من ۷ بود بتام سه تا تست مثبت داشتم بعد گفت آزمایشت منفیه ممکنه حامله باشم؟؟
چقد بدم میاد از این صحنه😑
خانمی در کنار داروهات شب ب شب زیر شکمتو با روغن سیاه دونه ماساژ بده یکی دو قطه ام بریز تو نافت . عسل و سیاهدونه ام قاطی کن صبح ب صبح ناشتا ی قاشق بخور خیلیییی تاثیر داره . سردیجات و لبنیات هم حذف کن فست فود و نوشابه قند هم بذار کنار
چند روز تاخیری
ایشالا دفعه بعدی عزیزم 💕
قبلش بی بی چک میزدی
مگ بی بی نزدی خو دختر
منم امروز با 20روز تاخیر 1.23 بود😭😭😭😭😭
ان شالله به زودی مثبت میشی گلم
شاید تنبلی داری حتما دکتر برو منم 15 روز تاخیر بودم با علائم بعد که رفتم دکتر تنبلی داشتم
🥲🥲عب نداره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.