۴ پاسخ

منم همینطور تازه علایم پریود هم ندارم

و منی ک هفت روز تاخیر دارم بعد مشکل اینجاس علائم پریودی ها ندارم 🤦‍♀️😑🤣

شاید خرابه

من یازده روز تأخیر با بی بی چکهای منفی🤣
رفتم آز دادم ساعت پنج میرم دنبالش

سوال های مرتبط

مامان نینیها مامان نینیها قصد بارداری
مامان آینده♥️ مامان آینده♥️ قصد بارداری
نور زندگیم از پیشم رفت💔 نور زندگیم از پیشم رفت💔 قصد بارداری