۸ پاسخ

😬😬😬😬😬😬😮‍💨😮‍💨😮‍💨😮‍💨😮‍💨😮‍💨خوبه حداقل بیشتر تاخیری نمیخوری ولی میزنه تو ذوق ادم

اشکالی نداره

منم خیلی ماه ها با ۱۱،۱۲روز تاخیر پریود میشم و کلی هم علائم داشتم🥺

اره منم همین طور پریود شدم

من امروز 13تاخیرم هست

ایشالا ماه بعد

ایشالا ماه بعد

انشالله حکمتی داره

عزیزم

سوال های مرتبط

مامان نی نی دومی🩷 مامان نی نی دومی🩷 هفته هشتم بارداری
مادر آینده مادر آینده قصد بارداری
مامان 🐣mahlin🐣 مامان 🐣mahlin🐣 ۴ ماهگی
منتظره معجزه 🌱 منتظره معجزه 🌱 قصد بارداری