با 5 روز تاخیر منفی🥺

تصویر
۷ پاسخ

خسته شدیم انقد بی بی منفی دیدیم 😔خدایا خودت کمک همه کن

حالا من با بیست روز تاخیر منفی

عزیزم خب شما ک سونو داری تنبلی و کیست داری برا همین تاخیر داری چرا خودتو انقدر اذیت میکنی انشالله ماه بعدی از این چشم انتظاری دربیای ورزش کن پیاده روی کن قند و شکر و شیرینی و نوشابه رو حذف کن تا تنبلیت از بین بره اگه میتونی قرص اوابوست بگیر بخور

آره بخداخسته شدیم منم این ماه پریودشدم قربون خدابرم

دو ماه پیش من با ۹ روز تاخیر پریود شدم

عفونت نداری عقب افتاده؟

عزیزم تاخیر تو بخاطر تنبلیت هس

سوال های مرتبط

مامان 🫠🫠🫠🙂🙂 مامان 🫠🫠🫠🙂🙂 هفته بیست‌وچهارم بارداری
معجزه الهی ❤ معجزه الهی ❤ قصد بارداری
مامان تمشک  😍 مامان تمشک 😍 هفته نهم بارداری