۱۲ پاسخ

سلام من شش روز تأخیر داشتم بی بی چک زدم منفی شد ۱۰روز شد زدم مثبت شد

منم امروز ۳روزتاخیر داشتم زدم منفی شد

زود زدی عزیزم حداقل یه هفته دیگم صبر کن

تا ۱۰ روز تاخیر دکتر به من گفت طبیعیه گاهی اوقات هم ۱۲ روز

وااای منم سه روز تاخیر دارم میترسم بزنم منفی شه😑

برای بعضی تا دو هفته بعد موعد هم نشون میده عزیزم
نگران نباش

من ۹. روز تاخیر م بنظرتون فردا بی‌بی بزنم
دوروز قبل زدم منفی شد

مال من روز پنجم تازه هاله انداخت😅
دو سه روز دیگه باز تکرار کن

باید ۱۰روز حداقل تاخیری داشته باشه تا نشون بده

از منم منفی شد نگران نباش حالا شما شوهراتون هستن از من شوهرم ۳ ماه دیگ میاد

حالا تا ده روز صبر کن شاید لقاح دیر شکل گرفته

چندروز دیگه امتحان کن

سوال های مرتبط

مامان تمشک  😍 مامان تمشک 😍 هفته نهم بارداری
مامان م.ن.م مامان م.ن.م هفته هشتم بارداری
رها رها قصد بارداری
دوباره مامان دوباره مامان قصد بارداری
مامان لیانا 🎀 مامان لیانا 🎀 روزهای ابتدایی تولد
مامان آینده 🤰 مامان آینده 🤰 قصد بارداری
مامان کارن مامان کارن قصد بارداری
مامان سامیار مامان سامیار ۲ ماهگی