رفتم سرویس اومدم تخمدان چپم درد گ فته
اون ماه ک رفتم عکسمو دید گفت مشکلی نداری اگه مریودشدی روز ۲تا۳ بیا یرای شروع درمان
چرانمیشه اینجاییم فرستاد؟؟؟
شایدهمسرت مشکل داره شایدلوله هات بسته باشه
توام بدتر از من همش منفی میشی هر ماه منتظری
تا حالا تاخیر داشتی؟
من دی ماه و بهمن ماه جفتشو ۲ شدم
ولی الان امروز ۵هستش و ۳روزتاخیر🥺🥺
چی میخوری کع زودپریودبشی من این ماه پریودنمیشم
زود زدی
ھالہ ھم دارہ ??
بیبی چکا بدرد نمیخورن مثبت و منفی کاذب زیاد دارن
ایشالا ماه بعد
بزار ۱۰روز تاخیر بخوری مثبتی انشالله تنبلی نداری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.