و بازم منفی بعد از ۳ روز تاخیر

تصویر
۷ پاسخ

اون آبی رنگه مارکش چیه چرا یکی جوابمو نمیده

لتروزول و ازادسازی نزدی؟

دارویی چیزی مصرف می‌کنی ؟! یا تنبلی تخمدان نداری؟!

سفیده خرابه

منم صب دادم منفی بود. بشدت هم چند روزه درد کمردارم😐

علائم داری؟

پایینی خراب

سوال های مرتبط

علی و زهرا علی و زهرا قصد بارداری
مامان دریا مامان دریا هفته پانزدهم بارداری
مامان ارسلان مامان ارسلان هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان نورا مامان نورا روزهای ابتدایی تولد
جوجو سعید😍 جوجو سعید😍 قصد بارداری
مامان آینده 🤰 مامان آینده 🤰 قصد بارداری
رها رها قصد بارداری
مامان یاسین ویاسمن💜 مامان یاسین ویاسمن💜 هفته بیست‌وهشتم بارداری