چه جوری تمرینش بدم که وایسه؟

۹ پاسخ

ب نظرم گلا بیخیال شو خودش روند طبیعی رو طی کنه

بذار خودش بلند بشه دختر منم نیم خیز میشه دو سه بارم وایساد ولی دیکه واینستاد

من اسباب بازی هایی که دوس داشتو با چسب کاغذی میچسبوندم به دیوار اونم سعی میکرد وایسه بکنشون از رو دیوار

عزیزم اصلا عجله نکن خودش ب موقع وایمسه و راه میافته هیچ تمرینی نمی‌خواد

ورزش پا
دوچرخه ای
سرپا نگه دار بزار از پشتی و مبل بگیره
اطرافش پتو بزار افتاد رو اونا بیافته

ورزش هست تو گوگل
خودتم کمکش کن

خودش وای میسته بابا نگران نباش کم کم یاد میگیره

هیچی...بچه‌ای که سالم باشه تا روزی ک خودش قصد نکنه هیچ کاری نمیکنه...ولش کن به وقت خودش

خودش بخواد بلند میشه من یه روز دیدم نیس رفتم دیدم تو اتاقم تختو گرفته بلند شده

سوال های مرتبط

مامان رامان🩵👼🏻 مامان رامان🩵👼🏻 ۱۲ ماهگی
مامان سپهروکارن مامان سپهروکارن ۱۳ ماهگی