۴ پاسخ

اسم شیرخشک چی؟اگه گیگوز عادی

گلم میشه بگی چ شیرخشکی بهش میدی پسر من یبوست داره آپتامیل میخوره

نباید اسهال بشه اب بدنش میرع
اگ یکی دو بار در روز اوکیه بیشتر نباید شه و پشت سرهم هرروز نباید شه

اگه چند روز اینجوری بشه پشت هم یعنی بهش نمیسازه

سوال های مرتبط