چ شربت اهنی میدین ب بچهاتون ؟؟
شربت ✅️ ن قطره

۷ پاسخ

اره مطمئنه من بیشتر از یک ساله میخرم هیچ مشکلی نبوده
از اطرافیان خیلیا هم میخرن

منم آیروفیکس میدم
بیرون حدود 700-800
از دیجی میگیرم 450

شربت آهن ول کیدز میدم عالیه،روی اشتهاش خوب اثر گذاشته

لیپوزوف آبی ۱ سی سی

دکتربرای پسرمن فروگلوبین نوشت

فرو ول چایلد

ایروفیکس

سوال های مرتبط

مامان 💜دخملم عشقم💜 مامان 💜دخملم عشقم💜 ۴ سالگی