۶ پاسخ

خدانکنه عزیزم. برفک زده

الهی بمیرم چرا اینجوریه بچه

قطره نیستاتین
شنیدم این دارو افت دهان نوزاده
اما من تجربه نداشتم

داروخانه هم ی دارو میده اسمش یادم رفته ولی مایع اش آبیه

برفکه باید ببری دکتر دارو داره اگه شیشه میدی همرو تو آب جوش بزار اگه نه سینه هات و خوب بشور هر دفعه

برفک زده باید ببری دکتر

سوال های مرتبط

مامان لیا مامان لیا روزهای ابتدایی تولد