خدانکنه عزیزم. برفک زده
الهی بمیرم چرا اینجوریه بچه
قطره نیستاتین
شنیدم این دارو افت دهان نوزاده
اما من تجربه نداشتم
داروخانه هم ی دارو میده اسمش یادم رفته ولی مایع اش آبیه
برفکه باید ببری دکتر دارو داره اگه شیشه میدی همرو تو آب جوش بزار اگه نه سینه هات و خوب بشور هر دفعه
برفک زده باید ببری دکتر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.