منفیه خراب نیست
بنظرم اگه شک داری برو ازمایش بده منم انواع بی بی چکا زدم تو گهوارم دیدم مال همه اینجوری افتاده حتی اونایی ک باردارن بی بی چکا خرابه انگار
خب یه مارک دگ بزن
منفیه
اون خط تبخیره
منم این مارک دو تا زدم اینطور بود و بعد چند دقیقه هالع صورتی شد
ی مارک دیگ بزن
یه مارک دیگه بگیر این خراب
همه مثل هم نیستن عزیزم ولی من موقع دخترم تست و بعد 8 روز تاخیر زدم خط سفید افتاد بعد 11 روز اینا زدم یک حاله صورتی افتاد باردار بودم
ی مارک دیگه بخر فکر کنم خراب باشه
منفیه
تستت خرابع مارک دیگ بزن
این مارک نزن
منفیه دیگ
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.