۱۳ پاسخ

منفیه خراب نیست

بنظرم اگه شک داری برو ازمایش بده منم انواع بی بی چکا زدم تو گهوارم دیدم مال همه اینجوری افتاده حتی اونایی ک باردارن بی بی چکا خرابه انگار

خب یه مارک دگ بزن

منفیه

اون خط تبخیره

منم این مارک دو تا زدم اینطور بود و بعد چند دقیقه هالع صورتی شد

ی مارک دیگ بزن

یه مارک دیگه بگیر این خراب

همه مثل هم نیستن عزیزم ولی من موقع دخترم تست و بعد 8 روز تاخیر زدم خط سفید افتاد بعد 11 روز اینا زدم یک حاله صورتی افتاد باردار بودم

ی مارک دیگه بخر فکر کنم خراب باشه

منفیه

تستت خرابع مارک دیگ بزن
این مارک نزن

منفیه دیگ

سوال های مرتبط