۵ پاسخ

دقیقا سوال منم بود منم شیرپرچرب پاستوریزه میریزم از دکترش هم پرسیدم گفت ایرادی نداره
فک کنم برا بچهایی میگن که الرژی دارن

منم فرنی با آب درست می کردم موقعی که میارم بخوره سینه امو یکم فشار میدادم شیر میریزه توش هم می زدم می خورد
حالا واسه این جوجه ام که هنوز شروع نکردم

ببین دکتر دخترم میگه شیر داخل غذاش بریزی چون میجوشه و اینا ترکیبش تغییر میکنه مشکلی نداره ولی مستقیم نباید به بچه بدی تا یکسالگی مفید تر هم هست باشیر بپزی

ما ک‌با اب میپزیم بچمون الرژی گاوی داره

شیر ماجان بعد یک سال مجاره
ولی سیر پاستوریزه پگاه من میدم برا فرنی از اول

سوال های مرتبط