سلام عزیزم💞
شاید تقریبا دوهفته ایی طول بکشه
سخت ترین پروسه بچه داری بنظرم همینه😩
ولی موفق میشید خودتون هر دوساعت یکبار ببرید سرویس
یکم سخته ولی موفق میشی عزیزم❤️😊
طبیعی ادامه بده بهتر میشه
موفق باشی عزیزممممم😍😍😍😍
سلام بانو هر بیست مین ببرید سرویس .به خوردنش بستگی داره.مایعات خورده باشه چقدر.یا عموما توو چه تایمی پی پی میکنه.تمرکز کنید و در اولویت کارهاتون باشه .و هیچوقت پوشکو ترک کردین پوشک نکنین
من الان تقریبا ۱۰روزه ک از پوشک گرفتم شاهان رو. یعنی ی اعصاب قوی میخواد و زانوهای سالم من زانوهام نابود شد از بس رفتم نشستم تو دسشویی با شاهان. ولی الان دیگ بهتر شده خداروشکر. امیدوارم پسرفت نکنه فقط.
باید روزای اول از هر نیم ساعت تا دو ساعت شروع کنی ببری.. ممکنه اصلا نکنه اما تو ببر تو دستشویی دوست داره با آب بازی کنه حساسیت نداشته باش بزار بازی کنه تا جیشش بیاد وقتی آب بازه یه کم هم آب بریز اونجاش بعدم سختش هفته اول..برای بیرون و شبا کارت نباشه پوشکش کن فعلا یه ماهی که گذشت بیرون هم دیگه تو پوشک جیش نمیکنه تا میمونه شب اونم تا سه سالگی صبر کن بعدم وقتی چند ماه کامل شبا پوشکش خشک بود دیگه پوشکش دربیار
واس ما دوهفته شایدم 20روز طول کشید فقط باید صبر داشته باشی چون بعدش خییلی راحت میشی اصلا حساس نباش تا امیدم نشو گلم
سخت ترین مرحله در بچه داری گرفتن پوشکه
باید خیلییییی صبور باشی خیلیییی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.