سلام میشه بگین این تست منفیه یا ن؟

تصویر
۱۱ پاسخ

ولی سعی کن مصرف قندتو بیاری پایین قند شکر و فست فود و سس مایونز حتی بعضیا میگن برنج و ماکارانی ام نخوری ولی خب نمیشه بنظرم همین ک قند و اینا استفاده نکنی مؤثره چاییتو با خرما یا کشمش بخوری اش بخوری ی وعده از روزتو آبگوشت خیلی خوبه گوشت گوسفندی همینجوری سیخ کنی بخوری

چند روز تاخیری

بعد من اینحا دیدم این قرصو قبل از ای وی اف هم میخورن میخای به دکترت بگو بنویسه برات شاید خوب بود من هر ماه پریودم منظم بود این ماه ک این قرص خوردم اینجوری شدم

قرص نمیخوری ؟من دودوره اوابوست خوردم نتیجه نداد کوالی فول خوردم و کیوتن و رو فولیک با کلومیفن ولی هیچکدوم جواب نداد ماه پیش خب واسم فونیتول نوشت بعد روز ۱۶ سیکلم یعنی ۱۶ روز بعد اتمام پریود دوباره پریود شدم ولی خیلی کم و ۳ روز بود

بله متاسفانه منفیه .ایشاالله ک ماه بعد مثبت میشی

منفیه گلم

عزیزم زودتر از موعد نزن بزار حداقل سه روز از موعد بگذره منم یکسالونیمه در حال اقدامم

بله منفیه

منفی

متاسفانه بله گلم

منفیه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان یلدیزسو مامان یلدیزسو قصد بارداری
مامان انور مامان انور هفته بیست‌ویکم بارداری
♡♡♡ ♡♡♡ قصد بارداری
fati❤️ fati❤️ قصد بارداری
sisi sisi قصد بارداری
بدون نام بدون نام قصد بارداری
آسمان آسمان قصد بارداری