۴ پاسخ

بنام خدا بچه من راهی هم نداره مگه این عادت از سرش بیافته سرش هم گرم کنی باز یهو انگشته تو دهانشه

تا دیدی انگشت گذاشت داخل دهنش یه اسباب بازی بده همون دستش که همش میذارش داخل دهنش درکل ممکنه تا بزرگسالی هم ادامه داشته باشه دختر داداش منکه که دیگه ۴ و نیمش هست هنوز انگشت شستش رو میخوره هرکاری کردن ترکش نکرده البته الان کمتر میذارش داخل دهنش

بچه من اصلا دوس نداره انگشتاشو بکنه دهنش...یه مدت پاهاشو میبرد دهنش نمیخورد فقط میبرد دهنش دیگه اونم نمیبره منظور اینو میخوام بگم که راه حلی نداره باید خودش نخوره

بامزست ک 😃

سوال های مرتبط

مامان ♥️اسرا♥️ مامان ♥️اسرا♥️ ۱ سالگی