۱۷ پاسخ

عزیزم چه اشکالی داره؟
وقتی تنها راه غذا خوردنش همونه
چه اشکالی داره خب با گوشی بخوره
مگه ما خودمون موقع شام فیلم نمیبینیم؟
یه مادر قطعا همه راه هارو امتحان میکنه وقتی نمیشه رو میاره به این روشا
اصلا عذاب وجدان نگیر

وای پسر منم فقط با گوشی غذا میخوره و من عذاب وجدان دارم اما مجبورم چون جور دیگه نمیخوره اصلا

دختر من از اول خودش نشست سر سفره بشقاب جدا براش گذاشتم هی خودش خورده( البته منو شوهرم وسطاش تیکه تیکه میذاشتیم دهنش چون خوب نمی‌خورد )
ولی از یه سال و دو سه ماهگی دیگه خودش کامل با قاشق غذاشو میخوره مگ غذای نونی باشه ک خودم بذارم دهنش تا آخر غذاشم میشینه سر سفره میخوره 😍

من اره با گوشی جتما بایذ باشه

بنظرن به هیچ قیمتی این کارو نکن 🥲 من اصلا با سرگرمی بهش غذا نمیدادم نمیخوردم حساس نبودم میگفتم بچه اخرش بزرگ میشه تا وقتی مریض نیست و سالمه کاری بهش ندارم ... دور از جون دخترتون نفس سر دندون نیشش تب بالا گرفت و تب خال شدید زد داخل دهنش نزدیک ده تا تب خال داشت هیچی نمیتونست بخوره

شوهرت ناراحته خودش بیاد غذا بده .اشکال نداره ی دورس خوب میشه . عذاب وجدان نداره که عزیزم تو بهترین مادری برا دخترت شک‌نکن

اره من با گوشی به بچم غذا میدم با کارتون

بنظرم باید بپرسی کسی هست بدون گوشی غدا بده😄چون همه با گوشی میدن نگران نباش چاره نداریم من ک ب چند تا دکتر گفتم همشون گفتن بچت وزنش کمه بااااید هر جور شده غذا بخوره حالا چ با گوشی چ هر چی منم ناراحتم اما مجبورم

ميذارمش پشت پنجره بيرون ميبينه.يه بار مينشونمش تو بغلم يه بار خودكشي ميكنم يه بار ميخوره همينجوري رد ميكنيم تا ببينم كي برم بستري بشم بخش اعصاب وروان

وای منم یه مدت اینجوری شده هیجوره نمیخورد ، با فیلمای خودش وقتی میبینه میخوره دیگه چاره نداشتم
میدونیمم از نظر روانشناسی خوب نیست ولی ادم مار بشه مادر نشه، انگار غذا نمیخورن میریزیم بهم مجبوریم دیگه خداکنه خوب بشن دیگه این روند پیش نره🥲

اگه به خاطر دندونه درست میشه... یه مدت غذاهارو مثل قبل پوره کن براش ببین میخوره یا نه ... همه بچه ها این مرحله رو دارن

منم گاهی میذارم ولی همیشگی نه
جای غذا خوردنش رو تغییر بده ببر تراس حیاط هرجا ک میشه
کم کم عادت می‌کنه به غذا خوردن

گریه داره مگه بهش میگفتی بلدی بفرما،مردا فقط نظارت کردن بلدن ‌کافیه بچه گریه کنه یا غذا نخوره حس پدرانشون بالا میزنه بده بهش بکارات برس

با گوشی هم ب زور دهنشو باز میکنه

دختر من از دوماهگی رفلاکس گرفت .هرکارمیکردیم شیر نمیخوردتا حدودای چهار ماهگی دیگه اصلا نخورد حتی یه قطره یبار اتفاقی کلیپ گذاشتم شیر دادم دیدم تا ته خوررد
بعدش بدون کلیپ بازم یه قطره هم نمیخورد
دیگه الانا اگه خیلی گرسنه باشه خودش چند قاشق میخوره وگرنه با کلیپ میخوره
شیرم یبار خودش میخوره یبار با کلیپ بگیر نگیر داره
ولی بدون اغراق میگم بشدت بچه ی باهوش و حواس جمعیه
یبار من داشتم با زنداییم حرف میزدم میگفتم خاک تو سرم شد از اتاق اومدبدو بدو زد تو سرش دخترم
جمله رو شنید و زود عکسل عمل نشون داد
این فقط یه مثال کوچیک از حواس جمعیش بود

جور دیگه تو دهنش نمیکنه

سلام من همیشه چون نميخوره اصلا
ولی تایم غذا نباشه نمیژارم ببینه

سوال های مرتبط