هماتوم داری فقط
فک کنم همچیش خوبه خداروشکر
فقط جمله آخرو نفهمیدم
تاریخ زایمانمون یکیه😍منم شنبه میرم nt
شما ازمایشش رو هم انجام دادی؟؟
جنسیت رو نگفت؟؟
همه چی خوبه خدارو شکر عزیزم 😘🥹
بده هوش مصنوعی بهت قشنگ تحلیل میکنه میده
همه چی خوبه عزیزم😘
همه چیز خوبه خداروشکر
آزمایششم دادی یا نه؟
همه چیز خوبه فقط هماتوم داری که باید استراحت کنی
فک کنم هماتوم داری و جفتت پایینه عزیزم
خوبه جانم
خوبه خدارو شکر فقط یه کوچولو هماتوم دلری شیاف بزار و استراحت کن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.