من امروز ان تی دادم
مشکل چیزی ننوشته که 🥹

تصویر
۱۳ پاسخ

هماتوم داری فقط

فک کنم همچیش خوبه خداروشکر
فقط جمله آخرو نفهمیدم

تاریخ زایمانمون یکیه😍منم شنبه میرم nt

شما ازمایشش رو هم انجام دادی؟؟

جنسیت رو نگفت؟؟

همه چی خوبه خدارو شکر عزیزم 😘🥹

بده هوش مصنوعی بهت قشنگ تحلیل میکنه میده

همه چی خوبه عزیزم😘

همه چیز خوبه خداروشکر
آزمایششم دادی یا نه؟

همه چیز خوبه فقط هماتوم داری که باید استراحت کنی

فک‌ کنم هماتوم داری و جفتت پایینه عزیزم

خوبه جانم

خوبه خدارو شکر فقط یه کوچولو هماتوم دلری شیاف بزار و استراحت کن

سوال های مرتبط