۶ پاسخ

نخوری بهتره چون ممکنه کیست بشه

نه برای دوقلو زایی امپول هاش ام جی بزن

من دکتر داد خوردم باردار شدم امکان داره دوقلو باشه ؟

من سر خود خوردم لتروزول بهتره
ببین از روز سوم پریود ب مدت ۵روز روزی ۲تا باید بخوری
این ماه من ۱۷هم باید پریود میشدم نشدم
منتظرم تا شنبه ببینم اگ نشدم برم بیبی چک بزنم؟

عزیزم جواب میده ولی خود سر نخور اصلا . دکتر هم باتوجه به سونوی روز ۱۲ پریود ، بهت دوز این قرصا رو میگه .

من لتروزل خوردم سرخود فقط زود باردار شدم

سوال های مرتبط

مامان فنقلی🐣 مامان فنقلی🐣 هفته ششم بارداری