۷ پاسخ

من مصرف کردم خودسرانه از سوم پریودی تا روز پنجم شبی یکی ، همون ماه باردار شدم .

من کلومیفن مصرف کردم اما با تجویز پزشک، ۳ تا۵ پریودی شبی ۲ تا، بعدش باید سونو بشی فولیکولت خوب بود آمپول آزادسازی بزنی

رقیه جان دکترت کيه بندرعباس

من دو دوره دکنر داره میده هنوز باردار نشدم لطفا تحت نظر دکتر باشید چون ازادسازی رو باید بزنید من این ماه ازادسازی نزدم مسافرتم بودم و... نشد بزنم

من خوردم سه از روز سه پریودی تا هفت پریودی با تجویز دکتر لتروزول ن برای دوقلو
برا بارداری الان هنوز بار دار نشدم
انشاالله که این ماه شده باشه🥺
اگه نشم برا ماه بعد بازم لتروزول و آمپول سینال اف داده

سر خود نخوردید یه وقت کیست میشن زیرنظر دکتر باشین

من اگه باردار نباشم این ماه سر خود میخام بخورم دور بعدی روزی سه تا تا پنج روز از سوم پریود

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته دوازدهم بارداری