نظرتونه؟ قشنگه؟🤭

تصویر
۱۲ پاسخ

مشکی دوس نذارم

مشکی دوس ندارم دلگیره و رد آب هم میمونه کاش سفید میگرفتی

افففف دلم رفت دختر چه سلیقه 😋🤤🤤🤤

هی فک کن به اون زمان وان و انقد شیک و امروزی زندگی میکردن. خذایا واقعا مردم سال ۵۷ چی دیدن توی اون آفتابه که اونو ترجیح دادن

برخلاف همه من مشکی نظرمه مبارکه شیک و زیبا❤️❤️

رد اب میمونه روش

هوم قشنگه 🥹

قشنگه خوشم اومده ولی اگهوخووم میخواستم بگیرم سفید میگرفتم

بله خیلی مبارکه عزیزم

خوشگلع مبارکه

سفیدو ترجیح میدم
مبارکه

به سلامتی

مقالات مرتبط

سوال های مرتبط