مشکی دوس نذارم
مشکی دوس ندارم دلگیره و رد آب هم میمونه کاش سفید میگرفتی
افففف دلم رفت دختر چه سلیقه 😋🤤🤤🤤
هی فک کن به اون زمان وان و انقد شیک و امروزی زندگی میکردن. خذایا واقعا مردم سال ۵۷ چی دیدن توی اون آفتابه که اونو ترجیح دادن
برخلاف همه من مشکی نظرمه مبارکه شیک و زیبا❤️❤️
رد اب میمونه روش
هوم قشنگه 🥹
قشنگه خوشم اومده ولی اگهوخووم میخواستم بگیرم سفید میگرفتم
بله خیلی مبارکه عزیزم
خوشگلع مبارکه
سفیدو ترجیح میدم
مبارکه
به سلامتی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.