۶ پاسخ

منم بایو لاکت میدم و و چنتا قطره دیگ
با این کولیک واقعا دیگ دارم از پا در میام😔
کی تموم شه راحت شیم

باید دوره اش بگذره

من بایو لاکت و کولیف و گریپ میکسچر میدم فایده نداره

من بایولاکت و کولیکید میدم

تازه اثرم. نمیکنه

من چندتا میدم عزیزم. بایو لاکت. پدی لاکت، کولیف،

سوال های مرتبط

مامان توت‌فرنگی مامان توت‌فرنگی ۲ ماهگی