بله کاملا ارثیه
هیچ عامل محیطی، تغذیهای یا دارویی در دوران بارداری نمیتواند باعث شود نوزادی که ژنهای سالم دارد، به تالاسمی مبتلا شود.
اگه شما تالاسمی نداشتید تالاسمی نیست
از بس توبیمارستان ازش خون گرفتن کم خونی شدیدپیداکرده واینا شک به تالاسمی کردند
اگه تو فامیل ندارین کم خونی شدید هست دختر منم یه سالش بود دکتر گفته تلاسمی مینور داره آزمایش گرفتیم کم خونی خیلی شدید داشت حالا هم نگران نباش شاید کم خونی باشه که خوب میشه دخترم تحت درمان بود الان خوبه خوب شده
بله ارثی هست
حتی موقع آزمایش ازدواج ،آزمایش تالاسمی خیلی مهمه
اگه دختر وپسر هردو مینور باشن نباید ازدواج کنن
چون ممکن بچشون ماژور بشه
ولی اگه یکی مینور باشه مشکلی نیست
تالاسمی مینور بد نیست
ماژور خطرناک
سلام خواهر تهران با کی هستی؟ سعی کن تنها نباشی مادری خواهری کسی بیاد من بیمارستان تجربه کردم
بله ارثی
اصلا چیز خطرناکی نیست خیلی از آشنا ها ماهم داشتن
فقط موقع ازدواج همسرش نباید این مشکل داشته باشه خدایی نکرده بچشون مشکل پیدا میکنه
عزیزم اگر هم شما هم همسرتون تالاسمی مینور باشین احتمالش هست بچه تالاسمی ماژور باشه که فک میکنم اصلا اینطور نیست وگرنه تو آزمایش اول ازدواج اجازه عقد صادر نمیکردن اصلا اون آزمایش برای همینه
اگر هم دختر تون مینور باشه که اشکال نداره اکثر ماها مینوریم هیچیم نمیشه تالاسمی کم خونیه
عزیزم به احتمال زیاد چون زیاد ازش آزمایش خون گرفتن کم خون شده اینو میگن
وگرنه تالاسمی ارثیه نگران نباش
بله ارثیه
این عکسو از نت گرفتم نوشته ارثی هست و از والدین به ارث میرسه پس احتمالا ارثیه خواهر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.