مثبته عزیزم از منم روز 16 ازادسازی زدم همینجوری بود تنها علائمی هم ک داشتم دردای پریودی بود
مباركه عزيزم بذار از موعدت بكذره برو بتا بده مراقب خودت باش راه زياد نرو كاراي سنگين نكن زياد تو حمام نمون اب هم خيلي داغ نباشه ولرم باشع
نه کاملا مثبته خیالت راحت
به امیدخدااااااا مثبتههههههه💃🏼💃🏼💃🏼💃🏼💃🏼
مثبته مبارکه
نه عزیزم مثبته خب میرفتی آزمایش میدادی
مبارکه مثبته
نه عزیزم مثبته مبارکه
بارداری هم اوایلش درد پریودی داره
مثبتههههه
قبل ازادسازی چ دارو استفاده کردی؟؟؟
مثبته عزیزم برو عشق کن
ن دیگ نیسسس
مبارک جونم
مثبته مبارکه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.