مال من سه مراحله بود ۱۱۰
من بیمارستان آزمایش رو میدم
سری قبل ۳۹ تومن
۵۵۰
من بیمارستان ۱۷شهریور دادم نزدیک ۸۰تومن شد
سلام گلم اگه بیمه تامین و تکمیلی داری رایگانه
اگه فقط تامیین داری برو بیمارستانی که قرار داد داریم آزمایشتو انجام بده
اگر بیمه سلامتی آزمایشگاه سلامت نو برو اونجا قرار داد دارید فکر کنم هزینه اش نصفه
من چون رایگان هستش با بیمه تکمیلی نمیدونم واقعا هزینه اصلی چقدره
بهداشت رایگانه
من آزمایشگاه رفتم با بیمه۳۳۰
ماما بهداشت برات بنویسه خودبهداشتم انجام بدی رایگان
رایگانه
واسه من ۶۰۰ تومن شد
رایگانه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.