بیسکویت مادر هیچ خواصی نداره تازه شکر داره شکر و ادویه تا یکسالگی ممنوعه
چیکار کنم پسرم شکم درد نشه 4 ماهش تموم شده
خوب نیست
گاهی میان وعده بده .
درکل ارز ش غذای نداره .
من زن داداشمگاهی میده من خودم هنوز ندادم .برعکس بچه ها دوستدارن
با آب جوش کمی خنک شده قاطی کن بده بهش
نه من از ۵ماهگی میدم
اره خیلی
آره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.