۸ پاسخ

بیسکویت مادر هیچ خواصی نداره تازه شکر داره شکر و ادویه تا یکسالگی ممنوعه

چیکار کنم پسرم شکم درد نشه 4 ماهش تموم شده

خوب نیست

گاهی میان وعده بده .
درکل ارز ش غذای نداره .
من زن داداشم‌گاهی میده من خودم هنوز ندادم .برعکس بچه ها دوستدارن

با آب جوش کمی خنک شده قاطی کن بده بهش

نه من از ۵ماهگی میدم

اره خیلی

آره

سوال های مرتبط

مامان فسقلی مامان فسقلی ۱۵ ماهگی
مامان هدیه حضرت علی مامان هدیه حضرت علی ۸ ماهگی