بیسکوییت مادر بدم خانوما؟

۷ پاسخ

من میدم
نه برای سیر کردن .. برای یاد گرفتن قورت دادن ، هرچی میدم با زبون میدن بیرون
اینو قورت میدن چون مزه شیرخشک میده

بده عزیزم من الان دخترم نزدیک شیش ماهشه میدم قدیم ب بچه ها همه چی میدادن الان یکی میده ن ضرر داره قند داره
قدیم بچه ها با آب قند بزرگ میشدن
بده بخوره همه چی بچه

نه
سن مجازش از ۸ ماهگیه

به نظرم‌ ارزش غذایی که نداره؛ ضرر هم داره بخاطر افزودنی هاش

من میدم بعضی مواقعه

نه عزیزم هیچ خاصیتی نداره

نه زوده

سوال های مرتبط

مامان فاطمه مامان فاطمه ۱۲ ماهگی
مامان دلانا مامان دلانا ۱ سالگی
مامان فسقلی مامان فسقلی ۱۵ ماهگی
مامان سید کارن مامان سید کارن ۱ سالگی
مامان فرشته کوچولو مامان فرشته کوچولو ۱۴ ماهگی