من میدم
نه برای سیر کردن .. برای یاد گرفتن قورت دادن ، هرچی میدم با زبون میدن بیرون
اینو قورت میدن چون مزه شیرخشک میده
بده عزیزم من الان دخترم نزدیک شیش ماهشه میدم قدیم ب بچه ها همه چی میدادن الان یکی میده ن ضرر داره قند داره
قدیم بچه ها با آب قند بزرگ میشدن
بده بخوره همه چی بچه
نه
سن مجازش از ۸ ماهگیه
به نظرم ارزش غذایی که نداره؛ ضرر هم داره بخاطر افزودنی هاش
من میدم بعضی مواقعه
نه عزیزم هیچ خاصیتی نداره
نه زوده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.