بنظر من نده اول خوراکی های طبیعی بده با همه مزه ها آشنا بشه تو ماه های بعدی بده همین اول بيسکوئيت بدی ب مزه شیرین عادت میکنه دیگه درست غذا نمیخوره
به نظرم ندید چیزی جز شکر و مواد نگهدارنده نداره
شکر مصنوعی داره
پیشنهاد میدم ندید زوده
میشه بدین ها
ولی همش شکر و مواد نگهدارنده هست دیگه
من به پسرم دو بار دادم هر دوبار بالا آورد بچم
سلام بعد از اتمام ۶ ماهگی غذای کمکی به بچه هاتون میدین یا بعد از اتمام ۵ ماهگی ؟
نده عزیزم
بیسکوییت مادر شنیدم زیر یک سال ممنوعه
چون هم شکر داره هم کلی مواد نگهدارنده
من میدم خیلیم دوس داره
آره میتونی
من ی روز بيسکوئيت مادر میدم ی روز سرلاک
من هرزگاهی میدم خیلی هم خوششون میاد تا بیسکوئیت مادر با ی پیمانه شیر قاطی میکنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.