میتونم به راستین بیسکوئیت مادر بدم؟؟

۹ پاسخ

بنظر من نده اول خوراکی های طبیعی بده با همه مزه ها آشنا بشه تو ماه های بعدی بده همین اول بيسکوئيت بدی ب مزه شیرین عادت میکنه دیگه درست غذا نمیخوره

به نظرم ندید چیزی جز شکر و مواد نگهدارنده نداره

شکر مصنوعی داره

پیشنهاد میدم ندید زوده
میشه بدین ها
ولی همش شکر و مواد نگهدارنده هست دیگه
من به پسرم دو بار دادم هر دوبار بالا آورد بچم

سلام بعد از اتمام ۶ ماهگی غذای کمکی به بچه هاتون میدین یا بعد از اتمام ۵ ماهگی ؟

نده عزیزم
بیسکوییت مادر شنیدم زیر یک سال ممنوعه
چون هم شکر داره هم کلی مواد نگهدارنده

من میدم خیلیم دوس داره

آره میتونی
من ی روز بيسکوئيت مادر میدم ی روز سرلاک

من هرزگاهی میدم خیلی هم خوششون میاد تا بیسکوئیت مادر با ی پیمانه شیر قاطی میکنم

سوال های مرتبط

مامان عشق مامانش مامان عشق مامانش ۱۷ ماهگی
مامان فاطمه مامان فاطمه ۱۲ ماهگی