خانما میتونم به پسرم بیسکوییت مادر بدم

۴ پاسخ

من بهش میدم

هیچ ماده ی مغذی نداره فقط معدشو پر میکنه سیری کاذب بهش میده ندی بهتره

مشکلی نداره ولی به عنوان غذا ندی بهش چون هیچ چیز مفیدی نداره توش

من تا الان ۳ بار دادم بهش

سوال های مرتبط

مامان مامان دوقلو ها مامان مامان دوقلو ها ۸ ماهگی
مامان فاطمه مامان فاطمه ۱۲ ماهگی
مامان سید کارن مامان سید کارن ۱ سالگی