۳ پاسخ

اره برای الرژی دخترم داده بود دکتز سه ماه خورد
شربت خوبیه
دخترم الرژی فصلی داشت

آره خوب بود.

اره من میدم

سوال های مرتبط

مامان گلی و تودلی👶 مامان گلی و تودلی👶 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان مامان ایهان مامان مامان ایهان ۲ سالگی