ازاین شربت کوریزان تابحال دکتربه بچه های یکسالتون داده

تصویر
۳ پاسخ

بله دخترم سرما خورده شنبه که رفتیم دکار بهش داد برای ما گفت یه قاشق مربا خوری

دکتر داد به پسرم ۱۱ ماهگی ۲نیم میدادم الان مریضه ۳ تا میدم

من چند وقت پیش از داروخونه گرفتم دادم به دخترم دو سیسی میدادم خوب شد

سوال های مرتبط

مامان سید آیهان مامان سید آیهان هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان جوجه طلایی🐥 مامان جوجه طلایی🐥 ۲ سالگی
مامان گوجه سبز مامان گوجه سبز ۱ سالگی
مامان مامان خوشگلم مامان مامان خوشگلم ۱ سالگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱ سالگی
مامان نیلا مامان نیلا ۱۷ ماهگی