۶ پاسخ

زینگامان میدم خوبه

من هم نعو زینک هم لیکو زینک گرفتم هیچکدوم تاثیر نداش

من نئو زینک‌میدم‌خیلی خوبه اشتها میده
یه ۳۰۰‌گرمی اضافه کرد
ولی خیلییی شیطون و فعال گوشت ب تنش نمیشینه

لیکو گرفتم خوبه

تازه شروع کردم نئوزینک ایرانی دکتر نوشت گفت ایرانی بگیر

نئو زینک رو دختر من جوابه

سوال های مرتبط

مامان avinam💟 مامان avinam💟 ۱ سالگی
مامان مهراد و آراد مامان مهراد و آراد ۱ سالگی
مامان نورا و حسنا مامان نورا و حسنا هفته سی‌ونهم بارداری