کمردرد طبیعیه استراحت کن داره سفت میشه جاش
استراحت کن بلند نشو کار اینا کنی خوب میشی
عزیزم من ۸ روز دیگه موعدمه
کمردرد وشکم درد دارم میره میاد.اما از دیشب لکه بینی داشتم همچنان ادامه داره.نوار بهداشتی گذاشتم دیدم کمع برداشتم دستمال گذاشتم.میشه بگی برای تو چجوری بود؟یعنی میشه خونریزی پریودی نیاد و منم باردارباشم؟😔میشه توضیح بدی از لکه بینیت از کی و با چه اندازه ای شروع شد ؟؟
استراحت کن خوب میشی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.